Tuesday, 12 July 2011

SEDIH :(

assalammualaikum !

ade cer baek pnye ..skunk ni AMIR dh ad 'chikaro' bru..alhamdulillah..bio larh dye..aslkn dye bahgie..ak akn sllu doakn dye..biarlha dia d sne brske..dn biarlha ak yg kt cn brdke..walau pape pon..aku ttp akn doakan kbhagiaan dye ngn awek bru dye..'YA ALLAH..KAU BERIKANLHA KEBAHAGIAAN KEPADE DIE..JANGAN BIARKAN DIE BERSEDIH..BIARLHA AKU YANG MENANGGUNG DERITA MENCINTAI DIA SELAMA INI..''..AMIN..ak hrp dye ngn awek bru dye..'long lasting'..huhu...mmg le ak doakan dye bhgie..tp hti ak sedih gle ble dye dh de awek bru..sedih gler dowh..menangis x brlgu ak..haha..xde le smpai nk nngs..tp hti ak je yg sdih...dh lha ps nie ak janji ak xkn kol dye..x kn chat an dye dan ak akn jaokan diri ak daripde dye..dlm mse trdekat ni aku nk lpekn dye.insa allah ..n ak nk fokus untk UPSR!!azam ak nk dpt 5a..so,kne le brushe lbh..haha..okeg..amir aku nk mnx maaf kt ko..sbb ak tau ak bnyk wt slh kt ko..hrp ko maafkn ak..tp walaupn ak try nk lpekn k..x brmkne ak bnci ko.. k byebye..!! :(

No comments:

Post a Comment