olaa..
ari 2..ak gado an mak cik guard..dye yg stat dlu..dye ckp..ak ckp dye gampunk le..2 le ni le..ak ckp an dye pon idak..cm ne le ak nk pnggl dye gmpunk??pk logik la mk ck..lps 2..dye kc tau dkt guru besor..mse dye jumpe ak 2..dye ckp..'kalau cm ni le pernagai kamu..baek tk pyh pkai tdg..gangster..'..lps je dye ckp cm 2..mmg dye kne maki tol2 le ngn ak..dye ingt dye sorang je ke yg leh maki ak..ak xleh maki dye??dye ingt dye bagos sngt ke..tapi ayat yg plg ak ingt ak kt dye bnyik dye cm ni..''mkcik dh mkn..??'' ps2 mkck 2 kte ''blom''..ak ckp lg..''mkck tingin x nk mkn kasot saye..??'' ps2 dye tros trdiam..walaupun ini mmg kuang aja..tapi nk wat cm ne..dye yg cri psl dlu..xkn dye mki ak mcm2 ak nk diam je..ak bls le blek..alim x alim..g mampoeeiihh..hehe.. k le smpai cn dlu..bubbye..!!
No comments:
Post a Comment