Saturday 1 October 2011

c0n0k nyee !! ^^

Assalammualaikum..

wee..semalam 1.10.2011..aku rase semalam le ari paling bez yang pernah aku lalui..coz..semalam aku dpat date an amer..huhu..kteorg plan nak pergi parade tapi tak jadi coz..aku susah nak kuar dari sekola..so,semalam amer dtg skola aku je le..date kat belakang kantin..haha...aku tahu lansong tk romantik..muahaha..tapi happy coz aku maen tendang2 ngn die..haha..aduhh..ganas tol lha kan?pastoe..mase die ngah btol kan rambut die..aku g usik rambut die..pastoe die gelak je..mcm budak2 je kan aku nie?hehe..mse last sekali die nk chaw dh..tp sebelum die chaw tu kteorg maen rebot2 nset dulu..haha..aduhh..ni part plg bez..coz aku nk terjatuh time neyh..hihi..tapi aku cover..hihi..pstoe kteorg tros chaw..mase nak berpisah tu rase sedih jee?haha..tah hape2 kan?kenangan ni akan aku ingat smpai K.O..haha.. k chaw lu...byebye ^^

No comments:

Post a Comment