Saturday 10 September 2011

UPSR !!

assalammualaikum :)

oh noo..upsr comin..mamps aku..udah lha tk ready lgy..kome rase aku leh dpt brpe a??hehe..aku harap mse dh amek result nnt aku nnges gmbire bkn nnges sdeh laa..insa allah..plg ye pon aku nk 4a..koang doakan aku okay?hermm..ari dh 10/9..tp skunk ni dh mlm..tolak hri nie..lagi 2 hari aku nk amek perikse besar..jyeahh..ngek tol laa..npe le pengarah pelajaran ni bt UPSR awl sngt..dye ingt dk taon 6 dh ready ke??kalau aku jd pengarah pljrn..aku bgy dak taon 6 ni bbs..spe nk amek exam amek ..sape tknk amek..g mampooiieehh..haha..bole plak cm tu kan???hehe..bile dh besar nanti aku nk jdi polis..(cita2 aku) =) ..
sape yg aku benci aku tembak dye..biar dye mampos..aman hdop aku..ps aku dh tembak musoh aku..aku plk kene gntung..mmg bagoiieehh sngdd laa..hehe.. k la chaw lu..
BYE BYE.. b4 that..wish me luck oke??doakan aku :) mekaseh

No comments:

Post a Comment