askom..lme x update..hek3..aku de cter nyy..mse15/6/2011 ak kene gertak an cikgu disiplin kne buang sekolah..sebab bwk phone..munasabah x??bgy ak x..nyy sume trjd sbb dak india 2 lerr..gampunk tol le..x puas htyy ngn ak ckp le ...bole ak selesaikn..yg ak plik 2..asl dye busybody sngd..sked2 complain at cikgu..xde keje len pe??nk fite meh cnyy..'wa sked tarak ''goyang'' sama lu..'haishh..cter psl fite nyy..dh lme ak x gado..hehe..teringin je rse...pasal dye le..ak kne mara..tpi ak xde rse insaf..tatau le sbb ape..mcm2 jd skunk..ak rse dak 2 nk famous tp cre dye x btol..dye nk cry kwn..typ sume org bncyy dye trmsk ak..!!di sinyy ak cume nakk ckp 'ADE UBI ADE BATAS ADE HARI AKU BALAS..!!'ak balas lagi trok dry 2..ak akn pstkn ko kne buang skola sa2 aryy nnt..!! just wait and see yaww..!! SHAGINA I HATE U..U ARE MY ENEMY..!!
sampai cnyy dlu ..babai..!!
No comments:
Post a Comment